...
קורס-צילום-למתחילים-ברחובות-סיור-צילום-ביער-בן-שמן

היי 🙂

אתם אולי מכירים אותי (ואולי לא). במשך חמש עשרה שנים הייתי מייסד, שותף ומרצה בבית הספר צילום בעם. חובבי צילום רבים בתחילת דרכם (או באמצע) למדו איתי לצלם, בין אם זה היה קורס צילום למתחילים או קורסי צילום מתקדמים יותר.

תמיד האמנתי שצילום צריך ללמוד דרך התנסות ותרגול מעשיים בשטח, וזה לא שלא אהבתי ללמד בכיתה על צלמים חשובים, או לנתח תמונות בביקורת עבודות כיתתית, זה מעניין וחשוב. אבל כשמגיעים לתכלס – ללמוד לשלוט במצלמה ולהבין את יסודות הצילום או להתבונן באור ולדעת באיזו חשיפה להשתמש, השטח הוא המקום לעשות, בשטח אני מרגיש יכול לעזור לכם בצורה מיטבית ולא פחות חשוב, מהנה.

איך הכל התחיל

את הצילום הכרתי בזכות קרובת משפחה יקרה (תודה לידר) שנרשמה לקורס צילום למתחילים במוסררה, בית ספר לצילום בירושלים. ביקור אחד במוסררה שאב אותי פנימה אל עולם הצילום ואל חדר החושך, לשם הייתי מגיע באופן קבוע כדי לפתח ולהדפיס סרטי שחור לבן. לוקח קצת זמן להתרגל לעלטה ולאור האדום, אבל שזה קורה, הקסם מתרחש, ובגדול. היום בצילום הדיגיטלי, המעבדה פחות פופולארית (למרות שאומרים שהיא חוזרת לאופנה ), אבל עדיין אי אפשר לשכוח את הסלילה של סרט הצילום בטנק הפיתוח ואת הריח החריף אך הממכר של הכימיקלים של הפיתוח וההדפסה.

לימודי צילום מקצועיים

בשנת 1995 נרשמתי ללימודי צילום במכללת הדסה בירושלים וכל מה שחלמתי עליו התגשם. שלוש שנים נפלאות של לימודי צילום, מהבוקר עד הערב, קורסי צילום מקיפים ומרתקים, במגוון רחב של נושאים – שפה צילומית, צילום סטודיו, צילום תיעודי ואפילו צילום טכני מדעי, להיות בסביבה יוצרת ל צילום מוקף באנשים שאוהבים את אותו הדבר היה הרבה יותר ממה שיכולתי לבקש.

צילום בעם

בשנת 2006 הקמתי ביחד עם דיוי בראל את צילום בעם. חמש עשרה שנים של יצירה יומיומית ומפגש אינסופי עם אנשים שרוצים לשמוע את כל מה שיש לך להגיד – על צילום. זו הייתה חוויה של פעם בחיים ולעולם לא אוכל לשכוח את המקום שנתתי, וגם קיבלתי, המון.

ועכשיו אנחנו ב-2021. ואני מתחיל שוב מחדש, את כל הניסיון והידע שצברתי אני מביא לכאן  בכדי להעביר אליכם את כל מה שאני יודע ולא פחות חשוב, את התשוקה שלי לצילום ולשטח.

תודה.
שגיא.
בעין אחת-לימודי צילום בשטח

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.